Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

OK

Sledujte nás na sociálnych sieťach!

Facebook ikona

 

 

Kontakt:

DOMOSTAV Energo s.r.o.

divízia: virivkysaunybazeny.sk

Lúčky 74, Holíč 908 51

tel: + 421 908 722 270

info@virivkysaunybazeny.sk

Špeciálna ponuka - zľavy


03. 08. 2017

5 dôvodov prečo by ste mali vaše cvičenie presunúť do vody

 

cvicenie vo vode, aquagym, aquafitness

 

Cvičenie vo vode - aquafitness podporuje kardiovaskulárny systém, silu či odolnosť a zároveň neškodí vašim kĺbom. Zatiaľ čo máme tendenciu si myslieť, že cvičenie vo vode je len pre seniorov, je dôležité si uvedomiť, že tento typ cvičenia prináša ľudom množstvo výhod a to všetkým vekovým kategóriam a pre rôzne náročnosti cvičení, dokonca aj tým, ktorí hľadajú skutočne náročný tréning!

Pozrime sa teraz spoločne na 5 benefitov, ktoré vám cvičenie vo vode poskytuje.


1. PEVNOSŤ

Vzhľadom k tomu, že voda prúdi vo viacerých smeroch, odpor vody v bazéne môže byť 4 - 42 krát väčší ako odpor vzduchu, čím je zabezpečené, že svaly vášho tela získajú náročný tréning. Štúdia, ktorá sa uskutočnila v roku 2007 zistila, že po 12 týždňoch pravidelnej vodnej aeróbnej aktivity účastníci dosiahli významné zisky v sile, pružnosti a agilite.

2. FLEXIBILITA

Telo je vystavené vodnému odporu vody počas cvičenia vo vode, to vyžaduje pohyb v rôznych smeroch pri prispôsobovaní sa tlaku a vztlaku vody - kĺby prirodzene zvyšujú rozsah pohybu. Štúdia uskutočnená v roku 2013 zistila výrazné zvýšenie flexibility po podrobení skupiny starších dospelých ľudí aeróbnej terapii v bazéne.

 
3. ŠETRÍ KĹBY, SVALY, ŠĽACHY

Voda podporuje 90% telesnej hmotnosti a tak sú nárazy nižšie a flexibilita vyššia. Napríklad osoba, ktorá váži 100 kg vo vode váži len 10 kg. Voda pôsobí ako vankúš pre nosné kĺby a tak sa znižuje napätie v svaloch, šľachách a väzoch. Výsledkom je, že tréningy vo vode majú malý vplyv na pohybový aparát a môžu výrazne znížiť jeho namáhanie či riziko zranenia, ktoré je spoločné pre väčšinu cvičení na suchu.

4. SPAĽOVANIE KALÓRIÍ

Kombinácia silových a kardio tréningov spolu s odporom vody zaisťuje, že sa vášmutelu dostane úplny tréning. V závislosti od činnosti srdca, zariadenia odporu, hmotnosti, teploty vody, objemu a vztlaku spálite 350-500 kalórií za hodinu cvičenia vo vode.

5. REDUKUJE KRVNÝ TLAK

Rezistencia sa nevyskytuje len vo vzťahu k vode, ktorá pomáha svalom pracovať. V skutočnosti takisto tlak vody vplýva aj na krv a umožňuje krvný obeh účinnejšie cirkulovať po celom tele, účinne znižuje krvný tlak a z dlhodobého hľadiska znižuje tepovú frekvenciu tela v pokoji. Táto výhoda znamená, že vaše srdce si zachováva svoju produktivitu, pričom zároveň pocituje menej napätia.

 

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na info@virivky-swimspa.sk alebo na 0908 722 270!